Ciekawostki

Najnowsze

Co zrobić w sytuacji, gdy firma ubezpieczeniowa nie chce wypłacić odszkodowania za szkody na mieniu i osobie powstałe w wyniku kolizji drogowej? Jedynym skutecznym sposobem na dochodzenie roszczeń z tytułu wypłaty należnych odszkodowań jest szukanie specjalizującego się w prowadzeniu spraw z firmami ubezpieczeniowymi. Większa i szersza znajomość różnych przepisów prawnych pozwala często dużo bardziej skutecznie wywalczyć duże sumy odszkodowań nawet w wydawałoby się beznadziejnej sytuacji.

Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu poinformowała o wydaniu publikacji na temat efektywności różnych rodzajów badań marketingowych. Publikacja wydana została pod patronatem Instytutu Badawczego IPC z Wrocławia, specjalizującego się w prowadzeniu profesjonalnych badań marketingowych i badań produktów przy zastosowaniu najnowocześniejszych metod badawczych takich jak Studio CATI.


Dodany przez Waldemar Arciszewski | 2020/04/04

Elementy wystroju stoiska reklamowego




Praktycznie na każdym kroku spotykamy się z prezentacją bądź reklamą różnego rodzaju produktów.

Jeżeli już zwracamy na to uwagę to skupiamy się na reklamowanym produkcie a nie zastanawiamy się nad tym na czym zaprezentowana jest reklama. Reklamę produktu lub usługi widzimy w różnych formatach. Mogą być to małe stojaki na ulotki, standy reklamowe na ulotki formatu A4 w postaci pojedynczej, łączonej w pionie lub wiszącej, po stojące wewnątrz lub na zewnątrz budynków potykaczy po wiszące witryny, ekspozytory, tablice reklamowe i ścianki wystawiennicze, a także litery przestrzenne. Są oczywiście jeszcze inne nietypowe systemy wystawiennicze, robione na specjalne zamówienie, najczęściej przez duże firmy. Poniżej przegląd kilku rodzajów eskpozytorów.

Proste standy stawiane na blatach biurek i ladach są najczęściej wykonane z pleksi, która jest klejona, lub z aluminium, które później malowane jest proszkowo. Tego typu stojaki na ulotki mają zastosowanie w różnego rodzaju barach, kawiarniach, pubach itp.

Kolejną grupę stanowią stojaki ulotkowe. Stojaki na ulotki są budowane przeważnie w formie słupka jedno kolumnowego ale mogą być robione szersze. Podstawą jest pionowy trzon lub konstrukcja z cienkich rurek. Stojaki na plakaty lub ulotki budowane są przeważnie z aluminium z elementami plastikowymi lub drewnianymi. Format przeznaczony do prezentacji na stojakach reklamowych zawiera się od A4 do A1 i wykorzystywane są w biurach i budynkach użyteczności publicznej do dystrybucji ulotek i materiałów reklamowych.

Stojaki reklamowe przeznaczone są już bardziej pod różnego typu targi i imprezy handlowe lub duże szkolenia. Konstrukcja wykonana jest z aluminium lub innego tworzywa a elementem prezentacyjnym jest banner. Zaletą  stojaków reklamowych jest to, że mogą prezentować towar w wielu kierunkach, lub nawet dookoła.

Bardzo popularnym elementem wystawowym jest ścianka wystawiennicza. Posiada wiele zalet, ponieważ może przybierać różne kształty, od prostych, poprzez falowane do łamanych. Konstrukcja wykonana jest z aluminium lub innego tworzywa a powierzchnia reklamowa może być wykonana z PCV, folii, tkaniny. Ścianki reklamowe wykorzystywane są najczęściej na eventach, targach, galach bądź festiwalach/

Fotorelacja


marketing
reklama
atl
btl