Ciekawostki

Najnowsze

Co zrobić w sytuacji, gdy firma ubezpieczeniowa nie chce wypłacić odszkodowania za szkody na mieniu i osobie powstałe w wyniku kolizji drogowej? Jedynym skutecznym sposobem na dochodzenie roszczeń z tytułu wypłaty należnych odszkodowań jest szukanie specjalizującego się w prowadzeniu spraw z firmami ubezpieczeniowymi. Większa i szersza znajomość różnych przepisów prawnych pozwala często dużo bardziej skutecznie wywalczyć duże sumy odszkodowań nawet w wydawałoby się beznadziejnej sytuacji.

Katedra Analizy Rynku i Badań Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu poinformowała o wydaniu publikacji na temat efektywności różnych rodzajów badań marketingowych. Publikacja wydana została pod patronatem Instytutu Badawczego IPC z Wrocławia, specjalizującego się w prowadzeniu profesjonalnych badań marketingowych i badań produktów przy zastosowaniu najnowocześniejszych metod badawczych takich jak Studio CATI.


Dodany przez Michalina Jaworska | 2014/06/17

Z wizytą na targach




Targi są miejscem spotkań wielu wystawców ale i firm zainteresowanych produktami z danej dziedziny, stąd opinia, że profesjonalna ekspozycja produktu to niezbędny element skutecznego marketingu.

Produkty reklamowane na odpowiednich ekspozytorach, czy stojakach są najczęściej dostrzegane i kupowane przez klientów. Stojaki reklamowe na ulotki produkowane przez profesjonalne firmy charakteryzują się różnorodnością kształtów (kwadraty, prostokąty, stożki), sposobem montażu (stojące, wiszące), z przegródkami, półkami, wszystko to uwarunkowane jest wymaganiami kontrahenta i rodzajem produktu jaki będzie reklamowany.

Ważną rzeczą jest materiał z jakiego będą wykonane, uzależnione to jest od gabarytów i ciężkości reklamowanego produktu. Dla wyrobów lekkich może to być karton dodatkowo wzmocniony folią lub odpowiednio impregnowany, połączony z plastikiem czy pleksi, dla nieco cięższych eksponatów stojaki wykonane z metalu lub drewna. Ekspozytory podobnie jak stojaki wykonywane są z materiałów dostosowanych do wystawianego produktu zarówno pod względem kształtu jak i budulca.

Forma prezentowania produktu uwarunkowuje jego konstrukcję i wielkość. Materiały do stworzenia ekspozytora to również tektura wzmacniana folią lub drewno, metal, pleksi czy plastik. Tworząc stojaki reklamowe czy ekspozytory producenci oferują wykonanie ich w sposób estetyczny, kolorowy i wytrzymały. Gwarantując również odpowiednią oprawę graficzna produktu, by wyróżniała ona w sposób szczególny dany produkt. Firmy zajmujące się produkcją urządzeń wystawienniczych ściśle współpracują ze zleceniodawcami w celu osiągnięcia jak najlepszego produktu będącego wizytówką i reklamą zarówno producenta jak i jego oferty. System wystawienniczy na targach jest doskonałą okazją do zaprezentowania firmy i jej wyrobów, to właśnie dla tego powinno się szczególnie zadbać o wygląd stoiska i odpowiednia reklamę.

Estetycznie i kolorowo wykonane stojaki, czy ekspozytory przyciągają wzrok i zachęcają do zatrzymania się przy stoisku. Najlepiej by były one duże, wtedy zwiększają szansę na ich zauważenie i docenienie. To właśnie okazałość stoiska świadczy o firmie i jej osiągnięciach, dbając zatem o wizerunek przedsiębiorstwa należy w równej zadbać o odpowiednia reklamę, a zainwestowane w nią pieniądze zaczną przynosić zyski.

Fotorelacja


biznes
targi
marketing